EN
Information about recent changes in CS2
Valve has released an update that impacts various features related to unusual movement and angle adjustments in the game.
Added
sv_quantize_movement_input
setting, enabled by default, to keep players from using analog binds to move at fractional speeds that the game is not designed to handle.
You can read more about the update here.
By default, on all servers, the parameter sv_quantize_movement_input
is set to 1
, which causes issues with the following features:
- “Ragebot” may miss without using “Force Perfect Silent.”
- “Anti-Aim” might negatively affect the accuracy of “Ragebot.”
- “Air Strafe” may not function correctly.
- “Slow Walk” may not function correctly.
- “Straight Throw” may not function correctly.
- “Auto Stop” might experience delays and generally work improperly.
- Other features related to movement or angle adjustments may also experience issues.
Due to this update, these and other features might not work correctly on Valve’s official servers and all community servers where this parameter is not set to false
or 0
.
We are actively working to address the situation and prepare an update to restore the stable operation of all features as soon as possible. However, at this time, it is uncertain in what form and when this functionality will be restored, or if it will be restored at all, considering Valve’s changes.
We recommend all HvH server owners to set sv_quantize_movement_input
to false
or 0
, as this will bring back the familiar gameplay for all HvH players.
On our servers, this parameter has been disabled.
You can find them on our website: sit.dog
Thank you for your understanding.
- Neverlose Team
RU
Информация о недавних изменений в CS2
Valve выпустили обновление, которое повлияло на работу множества функций, связанных с нестандартным движением и изменением углов в игре.
Added
sv_quantize_movement_input
setting, enabled by default, to keep players from using analog binds to move at fractional speeds that the game is not designed to handle.
Подробнее об обновлении можно прочитать здесь.
По умолчанию на всех серверах параметр sv_quantize_movement_input
установлен на 1
, что приводит к возникновению проблем со следующими функциями:
- «Ragebot» может промахиваться без использования «Force Perfect Silent Aim».
- «Anti-Aim» может негативно сказываться на точности работы «Ragebot».
- «Air Strafe» Будет работать не корректно.
- «Slow Walk» Будет работать не корректно.
- «Straight Throw» Будет работать не корректно.
- «Auto Stop» может работать с задержками и в целом работать некорректно.
- А также другие функции, связанные с движением или изменением углов игрока, могут работать некорректно.
В связи с обновлением эти и другие функции могут некорректно работать на официальных серверах Valve, а также на всех Community-серверах, где данный параметр не изменён на false
или 0
.
Мы активно работаем над исправлением ситуации и подготовкой обновления, чтобы как можно скорее восстановить стабильную работу всех функций. Однако на данный момент точно неизвестно, в каком виде и когда этот функционал будет возвращен, и будет ли он восстановлен вообще, учитывая изменения со стороны Valve.
Рекомендуем всем владельцам HvH-серверов установить sv_quantize_movement_input
в значение false
или 0
, это позволит вернуть привычный геймплей для всех HvH игроков.
На наших серверах данный параметр был отключен.
Найти их можно на нашем сайте: sit.dog
Спасибо за ваше понимание.
- Команда Neverlose